Wat is Mindful Run/ Walk®?

Een unieke en energieke training in de buitenlucht.

  • (hard)lopen en verrassende oefeningen met kleine groep
  • 5 trainingen van 1,5 uur, wekelijks op dezelfde dag en tijd
  • na de cursus ben jij je bewust van de voordelen van neusademhaling
  • je ervaart minder stress en meer energie, óók als je niet aan het sporten bent
  • €95 incl. BTW voor de gehele 5-weekse cursus

Ik meld me aan voor de training

Mindful Run
Mindful Run

Wanneer kan ik met een 5‑weekse cursus beginnen?

5-weekse Mindful Run cursus:
– start maandagavond 11 januari van 17.00 – 18.15 uur. De vervolgdata zijn 18 & 25 januari en 1 & 8 februari. Verlichting verplicht. Locatie: Middelpolder – Ouderkerk.

5-weekse Mindful Walk cursus:

– start woensdagochtend 20 januari van 9.00 – 10.15 uur. De vervolgdata zijn 27 januari en 3 & 10 & 17 februari. Locatie: Middelpolder – Ouderkerk.

– start vrijdagmiddag 17 januari van 12.30 – 13.30 uur. De vervolgdata zijn 24 & 31 januari en 7 & 14 februari. Locatie: Middelpolder – Ouderkerk.

Ik geef me nu op voor de training

Wil je op een ander moment meedoen óf deze week al beginnen? Neem dan contact op, zodat ik je op de hoogte kan houden of een individueel traject kan aanbieden.

Resultaten

  • meer energie door een betere ademhaling
  • betere focus en beter kunnen ontspannen door de mindfulness-oefeningen
  • makkelijker lopen door alle nieuwe technieken die je leert
  • veel plezier doordat we in een groep met elkaar samenwerken
Mindful Run

Drie pijlers van Mindful Run/ Walk?

Mindfulness

is het bewust aandacht brengen naar de huidige ervaring met een open en niet-kritische blik. Door bewust te worden van je ademhaling en je eigen lichaam, ga je meer in het ‘hier en nu’ lopen. Zo krijg je rust in je hoofd en geniet je van het moment.

Ademhalingstechnieken
passen we toe om het maximale rendement uit je ademhaling te halen. Veel (hard)lopers ademen verkeerd, waardoor je teveel energie verbruikt. Tijdens de cursus leer je de neusademhaling te gebruiken. Zo ga jij ervaren dat je na een rondje (hard)lopen nog energie over hebt!

(Hard)lopen 
heeft positieve effecten op het lichaam, de kans is groot dat je je mentaal en fysiek fitter voelt na het sporten. Veel (hard)lopers willen steeds sneller, tijdens de cursus oefen je om te bewegen zonder prestatiedruk. Daarnaast krijg je tijdens de cursus looptechnieken aangereikt.

Ja, dit wil ik ook. Ik schrijf me in.

Liever persoonlijke aandacht voor jouw hulpvraag:
ik begeleid ook individuele wandelcoach-trajecten.